Nhatrang dag 2 - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu Nhatrang dag 2 - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu

Nhatrang dag 2

Door: Jur en Marie-Jose

23 Oktober 2009 | Vietnam, Phan Thiết

De barbecue was heel gezellig. We hadden onbeperkt vrij eten en drinken en het was allemaal heerlijk. Als we al hond op het menu hadden smaakt het in ieder geval als kip of als biefstuk. Nee hoor het was geweldig. Vanmorgen zijn we met de boot naar het vissersdorpje Lang Chai geweest op het eiland in de baai van Nahtrang. Vanwege de lage waterstand kon de boot niet aanleggen en moesten we in kleine ronde bootjes, (en we weten nu waar de uitdrukking zo lek als een mandje vandaan komt) aan land worden gezet. Het uitzicht op de haven deed ons denken aan een jig saw puzzle met meer dan 1000 stukjes, maar oordeel zelf. Na een lekkere wandeling over het eiland hebben we op de terugweg de Long Song Pagode en de Cham tempels bezocht. Vanmiddag lekker vrij gehad en lekker aan het zwembad van het hotel aan de overkant gegeten. De groep voor ons zit nog steeds in de regen maar wij hebben alleen vanmiddag een buitje gehad. We zien hier hele luxe kapsalons Louis en dan denken we wel eens dat een niet nader met naam te noemen salon in Tilburg daar best wel schril bij afsteekt.

• 23 Oktober 2009 - 10:46

Nelly En Bert:

Wel avontuurlijk zo varen in een lekke mand.
    Het lijkt wel dat jullie inderdaad mooi weer hebben, in Ho Chi Minh is het snachts behoorlijk slecht.

ps, eindelijk als eerste !!!!

• 23 Oktober 2009 - 11:36

Paul, Tessa En Linde:

Lieve pap en mam, heerlijk om jullie avontuur te lezen.

Raar idee dat jullie met vijf uur tijdverschil,08.30 uur onze tijd, er alweer een excursiedag op hadden zitten.

Toevallig had ik de msn aan en kon Linde even naar jullie zwaaien via de webcam. (lang leven de techniek) We houden van jullie en volgen jullie avontuur op de voet.

Liefs van ons.

• 23 Oktober 2009 - 13:17

Tjeerd En Margot:

Wat fijn om jullie vandaag even gesproken te hebben! Gelukkig is het weer goed en genieten jullie volop.

liefs van ons

• 23 Oktober 2009 - 13:43

Tineke En Sietze:

wat prachtig !! de Long Song Pagode en de Cham tempels, Jur top!! foto's hoor. Jullie hebben al heel veel gedaan en het lijkt ons ook echt een prachtige vakantie.Wij duimen dat jullie de regen ontlopen, Liefs Tineke en Sietze

• 23 Oktober 2009 - 14:10

Louis En Lisette:

Wat is het toch leuk om zo jullie reis te volgen.
    Wij verheugen ons steeds weer op een bericht.De foto's zijn schitterend en op de Kapsalons zijn wij wel erg jaloers.Groetjes en op naar het volgende bericht van jullie.

• 23 Oktober 2009 - 14:21

Peter En Marian:

Jullie genieten volop zo te zien. En je bent er nog lang niet! Veel plezier in Qui Nhon en Hoi An. Enne... Jur, mocht je per ongeluk toch hond gegeten hebben: Het duurt maar een paar dagen dat je tijdens het plassen 1 been optilt!! Mot Hai Ba Yooh!