Heet in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu Heet in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu

Heet in Hanoi

Door: Jur en Marie-Jose

01 November 2009 | Vietnam, Hanoi

Vanochtend een City tour gemaakt. In Hanoi zijn ongeveer 20 meren. In een daarvan is presidentskandidaat McCaine geland en heeft daarna 6 jaar in Maison Central, de gevangenis uit de Franse tijd doorgebracht. Daarna langs het Residential Palace, het Mausoleum van Ome Ho, zijn dagverblijf, House on Stilts de 1 paals pagode en Confucius tempel geweest. In dat dagverblijf zagen we nog de drie telefoons waarmee Ho Chi Minh de hele oorlog regelde. Vanmiddag naar de Waterpuppetshow en vanavond vrij. Morgen naar Halong Bay. de foto's van de koe staan nu bij het verhaal van gisteren. Kijkersvraag: Waar zou de man met het T-shirt vandaan komen? En welk dier herken je in de kunstig geknipte struik?

• 01 November 2009 - 12:52

Ina:

Ik ga voor de wasmachine: Alkmaar en jullie huisdier de rat.
    Hoor nog wel of ik het goed had ha,ha. Hier regen en herfst, een goede dag om op te ruimen. Liefs

• 01 November 2009 - 13:38

Nelly En Bert:

Ik zou het niet precies weten maar ongeveer hetzelfde idee als Ina.
    Wat geweldig en mooi dat land al vind ik de ratten niet echt fantastisch. Daar griezel ik toch echt wel van. Heeft MJ echt wel rustig geslapen of eerst de hele kamer nagekeken. Hoor het wel van haar.Groetjes en xxx

• 01 November 2009 - 14:27

Paul, Tessa En Linde:

Lieve pap en mam,
    Die foto's van de koe zijn echt niet te geloven.

Van alle dieren kies je toch geen rat. Of hebben daar ook het jaar van de rat?

Liefs van ons uit Alkmaar

• 01 November 2009 - 14:40

Adriana:

Nou jullie zien wel heel veel maar het lijkt mij ook vermoeiend. Nog veel plezier.

• 01 November 2009 - 16:03

Jur En MJ:

Rat is goed. Andere vraag helaas geen goede antwoorden. Deze toerist kwam uit New York.