Vinh - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu Vinh - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu

Vinh

Door: Jur en Marie-Jose

30 Oktober 2009 | Vietnam, Hoi An

Vanochtend bij het ontbijt scheen de zon nog maar net toen wij ons aan het zwembad wilden nestelen begon het licht te regenen. Het is zwaarbewolkt en bruinbakken zit er vandaag niet in. Het is wel heerlijk om in de aan het strand geplaatste overdekte schommels te zitten want de temperatuur is wel prima. Gisteravond heerlijk buiten gegeten onder begeleiding van een Filippino band. Een van de gitaristen speelde op een zo vals gestemde gitaar dat Peter het niet kon aanhoren en er, na hem gestemd te hebben, zelf maar een nummertje of drie op speelde. Het eten was prima. Dit is volgens mij wel de eerste keer dat Marie-jose en ik samen voor meer dan een miljoen hebben gegeten. Dus daar gaat de erfenis. Vanavond in het hotel weer een rat in de gang tegengekomen net als in Hue. Maar nadat we weer hebben gekeken hoe groot de kier onder de deur is zullen we ook vannacht wel weer lekker slapen. Jullie horen het we beleven weer van alles. Tot morgen. Dan volgen ook de foto's

• 30 Oktober 2009 - 15:09

Trees:

Deze keer aan mij de eer om als eerste iets te schrijven. Lekker om even te genieten van de schommelbank en de rust. Ik ben benieuwd naar de foto's. Voor ons nu ook weekend. Sjaak gaat vanavond met zijn zonen naar Amsterdam, sigaren roken!!! Ik heb vanavond " buurvrouwen" avond, wij gaan naar een eetcafe en de kroeg in!!!! Morgen maar een dagje rustig aan! Liefs en kus Trees

• 30 Oktober 2009 - 15:32

Paul, Tessa En Linde:

Aha ratten, fijn. Nou op dit soort momenten weet ik weer waarom ik niet zo'n vakantieganger ben. Maar gelukkig kunnen jullie er prima mee omgaan. Veel plezier en vooruit het wordt jullie niet kwalijk genomen dat jullie van je eigen geld genieten. Dan blijft er (voor Tjeerd)maar iets minder over van de erfenis.

Liefs van ons uit Alkmaar

• 30 Oktober 2009 - 15:55

Erwin:

Ach, een ratje meer of minder .... zolang het eten maar naar kip smaakt ;-)
    Jammer van het druilerige weer maar volgens mij genieten jullie evenzogoed wel. En dat van dat kleurtje vinden wij hier in het frisse Nederland niet zo erg hoor. Overigens, ik blijf vanavond gewoon thuis.

Groetjes en nog veel plezier de komende dagen.
    Erwin (en de rest)

• 30 Oktober 2009 - 17:04

Ina:

Leuke schommelbank, vraag even waar hij te koop is ha,ha.
    Ach, jullie een rat, wij hadden een muis in de vogelkooi, ook niet zo fijn! Liefs van ons allemaal

• 30 Oktober 2009 - 17:34

Bernadette:

Ach, er is weinig verschil tussen marmot en rat. Zijn beide knaagdieren. Ziet er relaxt uit, dat boekje lezen op de schommelbank.
    groetjes

• 02 November 2009 - 08:41

Jaap:

Jammer voor Tjeerd en jullie dochter,( ik weet haar naam niet meer,) dat de erfenis opgegeten is! Maar lieve mensen, ga door met het grote genieten, want de drie resterende dagen zijn zó op! Bedenk wel--- dat ratten door hele kleine kiertjes kunnen kruipen!!! Tot ziens!