Strandvakantie in Phan Thiêt - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu Strandvakantie in Phan Thiêt - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu

Strandvakantie in Phan Thiêt

Door: Jur en Marie-Jose

21 Oktober 2009 | Vietnam, Phan Thiết

Vandaag een heerlijke dag, tot 3 uur vrij en prachtig weer op steenworp afstand van het strand. Vanmiddag zijn we door een rivierbedding gelopen en hebben we een vissauce fabriekje bezocht. Daarna door naar de beroemde zandduinen om de zonsondergang mee te maken. Toch wel een beetje verbrand maar helemaal uitgerust

• 21 Oktober 2009 - 12:22

Paul, Tessa En Linde:

Lieve pap en mam,
    Wat leuk dat ik jullie ook steeds op de msn tref.
    Heerlijk om dan gewoon even met jullie te kletsen.

Liefs van ons.

• 21 Oktober 2009 - 12:28

Trees:

Ik word bijna jaloers!!!!!

• 21 Oktober 2009 - 12:48

Tineke En Sietze:

wat heerlijk !!!! een dagje rust is welverdiend in zo een prachtige omgeving.
    groetjes Tineke en Sietze

• 21 Oktober 2009 - 13:15

Lisette En Louis:

Hoi wat lijkt het ons weer een schitterende reis die jullie maken. Hoe staat het met de kapsalons daar, zijn er voor ons nog mogelijkheden.Wij missen alleen nog de gele NS petten of heb je die deze reis niet meegenomen. Nog heel veel plezier en de groetjes van ons.

• 21 Oktober 2009 - 13:21

Bernadette:

Dagje naar mijn hart.
    Au revoir (Franse invloed).

• 21 Oktober 2009 - 13:44

Rene:

Na al dat geexcursie is een dagje strand ook wel leuk, toch.
    En Jur neemt het er helemaal van...rusten in zo'n mooi prieeltje, heet dat toch.
    Geniet ze

• 21 Oktober 2009 - 13:52

Tjeerd En Margot:

Wat fijn dat jullie zo heerlijk genieten. Naast de leuke verhalen maken de foto's het helemaal compleet!

liefs van ons

• 21 Oktober 2009 - 14:59

Ina:

Met een dagje luieren en tot rust komen is niets mis, zeker niet als het aan zo'n idyllisch strand is. Liefs Ina

• 21 Oktober 2009 - 16:24

Nelly En Bert:

Wat een schitterend strand en een fantastisch weer. Jur en MJ wat een prachtige foto's. Jullie treffen het wel. Heel veel liefs xxxx

• 21 Oktober 2009 - 17:22

Eary:

Begrijp er niets van....plaats reactie maar er is niets zichtbaar!

• 21 Oktober 2009 - 17:23

A:

Had geschreven of jullie al hadden genoten van zo'n heerlijke massage in dat "prieeltje"
    Zeker een aanrader!
    Liefs van A.

• 22 Oktober 2009 - 06:23

Janny:

Ik wist niet dat Vietnam ook een heel mooi land is. Ik heb nog steeds een beetje het vietnam van de jaren 70 in mijn hoofd. Oorlog en Oerwoud. Toch leuk om via jullie een ander land te leren kennen.
    Nog veel plezier
    gr. Hans en Janny