Via Lijnden naar Hong Kong en Ho Chi Minh - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu Via Lijnden naar Hong Kong en Ho Chi Minh - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van jurenmj - WaarBenJij.nu

Via Lijnden naar Hong Kong en Ho Chi Minh

Door: Jur en Marie-Jose

17 Oktober 2009 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanmorgen werden we opgewacht door een orkestje van drie man die in de vertrekhal voor ons als troost stonden te spelen. Weer opnieuw inchecken en we stonden weer een uur in de rij. Inmiddels zijn we aangekomen in Hong Kong, het is hier 5 uur ’s nachts en het vliegveld is uitgestorven. De volgende vlucht is om 10 voor negen naar Saigon en we zitten gezellig met de groep bij elkaar te wachten. Inmiddels zijn we in Vietnam. Wat denk je? Kom je afgepeigerd na twee en een halve dag reizen in Vietnam en denk je lekker even uit te kunnen blazen op je hotelkamer. Vergeet het maar! Onze reisleider wil de verloren tijd inhalen en ons toch de hele stad laten zien. Dus meteen uit het vleigtuig de bus in en nu al een city tour gemaakt. De Cholon markt, het Pa;eis van de Vereniging, het Hoofdpostkantoor, de Notre Dame en het oorlogsmuseum hebben we al bezocht. Nu net even opgefrist op de kamer. Het is de hoogste tijd voor een pilsje! Tiger bier hoor ik van de kenners.

• 17 Oktober 2009 - 11:42

Erwin:

Hoi wereldreizigers.

Vervelend van al het oponthoud maar blij dat jullie veilig zijn aangekomen, geniet lekker van de rest van de reis. Hopelijk heeft het Tiger pilsje lekker gesmaakt. Sterkte met de reisleider ;-)

Groetjes,
    Erwin

• 17 Oktober 2009 - 11:50

Tineke En Sietze:

vermoeiend !!! maar ook indrukwekkend...vanavond maar goed slapen en dan morgen er weer fris tegenaan met een reisleider die jullie echt alles !! wil laten zien.
    Groetjes Tineke en Sietze

• 17 Oktober 2009 - 11:56

Paul, Tessa En Linde:

Kijk een reisleider naar mijn hard. Uitrusten op vakantie dat is toch uit de tijd. Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen.

Hier is ook alles prima, heerlijk uitgeslapen met z'n drieën. Ja verschil moet er zijn.

Tot snel, liefs van ons uit Alkmaar

• 17 Oktober 2009 - 11:58

Paul, Tessa En Linde:

Zo uitgeslapen dat ik het verschil niet meer weet tussen hard en hart.
    Ach ja vakantie zullen we maar zeggen, dan mag dat een keertje.

Liefs Tessa

• 17 Oktober 2009 - 12:20

Nelly En Bert:

Een biertje maakt veel goed denk ik, neem er maar 2 !
    hier in velsen doe ik met je mee.

• 17 Oktober 2009 - 13:35

Margot En Tjeerd:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Jullie zullen in iedergeval wel lekker slapen! Geniet van al dat moois.

liefs van ons

• 17 Oktober 2009 - 15:22

Ina:

Ja, je wilt veel zien of niet, hè! Uitrusten doen jullie thuis maar weer, zo veel moois bekijken doe je niet iedere dag.
    Een melatonine is vanavond denk ik niet nodig. liefs, Ina

• 17 Oktober 2009 - 17:16

Trees:

Ik moest echt even lachen om het email bericht, die reisleider!!!! Als dit de hele vakantie zo doorgaat... Geniet van al het moois en hou ons op de hoogte. Proost!
    Groet Sjaak en Trees