Vertraging! - Reisverslag uit Lijnden, Nederland van jurenmj - WaarBenJij.nu Vertraging! - Reisverslag uit Lijnden, Nederland van jurenmj - WaarBenJij.nu

Vertraging!

Door: Jur en Marie-Jose

15 Oktober 2009 | Nederland, Lijnden

Wij waren keurig op tijd door schoonzoon Paul en kleindochter Linde op Schiphol afgeleverd. (bedankt Paul) Het inchecken duurde wat lang maar om 12.00 uur waren we door de douane en hadden we de bagage afgeleverd. Nog wat boodschappen in de taxfree shop en een kopje koffie. Daarna begon het gedonder. Het vliegtuig had anderhalf uur vertraging. Dus niet om 14.00 uur vliegen maar om 15.30 uur. Ik vond het al wat merkwaardig dat er nog steeds geen vliegtuig aan de “gate” stond en jawel hoor, even later werd de vlucht gecancelled. Het verhaal gaat dat het vliegtuig is aangereden door een bagage voertuig ergens op het platform en er zit nu een gat in dat niet meteen te reparen is. Wij moesten de bagage weer ophalen en zitten nu in het Holiday Inn in Lijnden. Wij horen vanavond wat er verder geregeld is en vertrekken waarschijnlijk morgen pas. Met een aantal mensen van de groep hebben we al kennis gemaakt en die zullen we straks in de bar of bij het diner vast nog wel tegenkomen. De stemming is nog steeds positief en het programma in Saigon zal wel worden aangepast.

• 15 Oktober 2009 - 17:34

Margot:

Jeetje,dat is een andere start dan verwacht! Gelukkig hebben ze wat voor jullie geregeld. Nu maar hopen dat ze snel een ander vliegtuig voor jullie hebben. Gelukkig is de sfeer nog goed en kunnen jullie alvast kennis maken met de andere reizigers. We hopen snel weer wat van jullie te horen.

liefs Margot

• 15 Oktober 2009 - 17:42

Bernadette:

Hoi lieverds,
    Nu liever dit dan dat ze jullie alsnog hadden laten vertrekken. Erg koud en tochtig en ik heb weleens een film gezien.... (vertel maar niet verder). Morgen nog even een lekker Hollands ontbijtje en dan maar opnieuw proberen. Big hug.

• 15 Oktober 2009 - 18:07

Boudine:

Hoi lieve tante & oom! Ja helaas bestaat er nog geen "teleporting device" je wet wel... knopje indrukken en je bent op de plaats van bestemming. De reis hoort ook bij de vakantie, dus nu kunnen jullie ook eens genieten van het plaatsje "Lijnden" waar je vast anders nooit was gekomen ;-)!

Tot horens,

Liefs Boudine

• 15 Oktober 2009 - 19:25

Trees:

Demk je dat er alleen vertraging is bij de trein, veel file op de weg maar......met vliegen kan er ook een kink in de kabel komen. Geniet van een extra dagje Holland en.....goede reis morgen. Kus

• 15 Oktober 2009 - 20:01

Nelly En Bert:

Bij een bijzondere reis hoort een bijzondere start zullen we maar denken.
    lekker slapen en voor morgen een goede start van dit avontuur.

• 15 Oktober 2009 - 20:30

Ina:

Allereerst wil ik jullie een hele fijne vakantie wensen, had jullie eigenlijk nog even willen bellen maar het is erbij ingeschoten. Tja, en dan nu nog gewoon in Nederland zijn, jammer! Maar morgen komt het goed,zeker weten en gaan jullie heerlijk genieten van Vietnam. Liefs

• 15 Oktober 2009 - 21:15

Annemarie:

Ach ja, ieder nadeel heeft z'n voordeel zullen we maar zeggen....
    Geeft mij in ieder geval de gelegenheid om jullie nog even een hele fijne vakantie te wensen, geniet er van!!
    Liefs, A.

• 15 Oktober 2009 - 21:24

Peter En Marian:

Ach... wij hebben nog nooit een vakantiekaart uit Lijnden gehad. Wie weet? Het is vervelend maar de reis is het wachten waard. Jullie hebben overigens niet dezelfde reisleider als wij hebben gehad. Hij gaat de 22e weer. Heel veel plezier en een goeie reis. Enne... boven op Hotel Rexs in Saigon kan je mega lekker eten en drinken. Tiger Bier. De moeite waard!!

• 16 Oktober 2009 - 06:46

Janny:

Vervelend hoor uitstel van vertrek maar jullie hebben gelukkig een mooi hotel en diner aangeboden gekregen.
    Hopelijk gaat verder alles goed.
    x Janny

• 16 Oktober 2009 - 21:09

Paul, Tessa & Linde:

Jullie zijn als het goed is bijna aangekomen op jullie vakantieadres.

Hier in Alkmaar begint ook voor ons de wel verdiende vakantie.
    We houden van jullie en tot snel.

• 16 Oktober 2009 - 22:27

Tineke En Sietze:

Hopelijk nu een voorspoedige reis gehad en heerlijk genieten na een kleine storing op de eerste dag, veel plezier !!
    Liefs Tineke en Sietze