Binnenkort weer op reis - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van jurenmj - WaarBenJij.nu Binnenkort weer op reis - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van jurenmj - WaarBenJij.nu

Binnenkort weer op reis

Door: Jur en Marie-Jose

28 September 2009 | Nederland, Alkmaar

We zijn weer hard aan vakantie toe. Niet alles verliep zoals gepland maar nog maar een paar weken en dan is het weer zover. We gaan een rondreis maken door Vietnam van drie weken. Vertrek op 15 oktober en we hopen op 5 november weer terug te zijn. De laatste voorbereidingen zijn getroffen, de paspoorten worden op dit moment van het benodigde visum voorzien. Het inentingsboekje nagekeken waar we ook alweer immuun voor zijn. Mexicaanse griep staat er helaas niet bij. Wij zijn er klaar voor en zullen jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.

• 01 Oktober 2009 - 16:49

Trees:

Ik dacht.....wie gaat er op reis???? Natuurlijk Jur en MJ. We spreken elkaar natuurlijk nog bij Bert maar.....heel veel plezier samen, we lezen graag jullie verslag.
    Kus Sjaak en Trees

• 02 Oktober 2009 - 19:55

Tineke En Sietze:

Hoi,hoi,wij hopen weer mee te genieten van weer een bijzondere reis van jullie, geniet ervan..jullie hebben na alles deze ontspanning zo verdient. Heel veel plezier saampjes,
    Liefs Tineke en Sietze

• 03 Oktober 2009 - 08:39

Janny:

Het is bijna zover. Jullie gaan weer een avontuur beleven. We hopen dat jullie ondanks alles er erg van mogen genieten.

We zullen meegenieten.

groetjes van Hans en Janny

• 07 Oktober 2009 - 19:40

Paul, Tessa & Linde:

Lieve pap en mam, wij gaan jullie reis volgen via de computer. Veel foto's maken hoor... Foto's zeggen Linde namelijk veel meer dan woorden. Heel veel plezier liefs van ons uit Alkmaar.

• 14 Oktober 2009 - 12:02

Louis En Lisette:

Hoi Marie-Jose en Jur Wij zullen jullie reis met heel veel belangstelling volgen. En wensen juillie veel plezier.Goede reis en na de vakantie zullen wij wel bellen om weer eens goed bij te praten wamt er is heel wat gebeurd.Groetjes van ons uit Biezenmortel.