Toch wel spannend! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van jurenmj - WaarBenJij.nu Toch wel spannend! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van jurenmj - WaarBenJij.nu

Toch wel spannend!

Door: Jur en Marie-Jose

06 Maart 2011 | Nederland, Alkmaar

Bij het boeken van de reis was het nog rustig in de regio maar inmiddels is er van alles aan de hand. De koningin ging niet, en later toch weer wel. Wij gaan niet dineren met de sultan van Oman en als het niet veilig is blijven we gewoon aan boord van ons prachtige cruiseschip. We zijn nu toch wel blij dat we een buitenhut met balkon hebben genomen.
We gaan een cruise maken in het midden oosten. De plaatsen waar we naar toe gaan zijn de laatste tijd niet erg positief in het nieuws geweest en het kan dus best zijn dat het vaarschema in verband met de recente ontwikkelingen wordt aangepast. De planning is Dubai, Fujairah, Muscat, Abu Dhabi, Bahrein en terug naar Dubai. Als alles goed gaat zijn we na een goede week weer in Alkmaar. We houden jullie op de hoogte!

• 05 Maart 2011 - 23:38

Tineke En Sietze:

wij hopen uiteraard op een mooie vakantie voor jullie zonder problemen. Geniet ervan !! en een behouden terugkomst over een goede week. Groetjes Tineke en Sietze

• 05 Maart 2011 - 23:48

Jan V M:

Als jullie maar uitkijken, je ken het verhaal van Aliebaba en de zeven rovers, in elk geval veel plezier en mooi weer geniet maar lekker
    Annet en Jan

• 06 Maart 2011 - 07:42

Marjo:

Geweldig! Ziet er prachtig uit. Lekker genieten hoor. Veel plezier.

• 06 Maart 2011 - 07:56

Ina:

Hoi Marie-Jose en Jur,
    Wat een mondain schip, fantastisch om te zien. Heel veel plezier en op zo'n schip blijven ipv de stad in, lijkt me geen straf!
    liefs, Ron en Ina

• 06 Maart 2011 - 11:42

EARY:

Ach zolang je maar in je zwembroek op het dek kunt ;-)

Geniet er van!
    Liefs, A

• 06 Maart 2011 - 14:55

Hans En Janny:

Hopelijk gaat alles goed en zien we jullie weer gezond en heel thuis. Veel plezier en hoop er maar het beste van.

• 06 Maart 2011 - 16:41

Erwin:

Jur ... wees gerust .. het is gewoon jaloezie hoor !!

Geniet er van en doe de groeten aan de sjeiks, sultans en overige emirati.

Groetjes,
    Erwin

• 06 Maart 2011 - 21:35

Sjaak En Trees :

Lieve Jur en MJ, gewoon genieten en met al die luxe aan boord zal dat zeker goedkomen. Natuurlijk houden we het nieuws extra in de gaten maar....gaan nu maar lekker relaxen. Dikke kus van ons uit Vleuten