Fujairah - Reisverslag uit Fujairah, Verenigde Arabische Emiraten van jurenmj - WaarBenJij.nu Fujairah - Reisverslag uit Fujairah, Verenigde Arabische Emiraten van jurenmj - WaarBenJij.nu

Fujairah

Door: Jur en Marie-Jose

10 Maart 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Fujairah

Lieve allemaal,
Deze keer een update van MJ! Wat een schip, wat een luxe!!! En … super schoon, echt overal!!
Iedere dag krijgen wij een Today bericht waar de evenementen van de hele dag in beschreven staan. Er is genoeg te beleven want er is een casino, een theater,
Een zwembad (verschillende) en bijna op ieder uur van de dag een buffet met de heeeel veeeel lekker eten! En alles wil je natuurlijk toch proeven anders is het zo ondankbaar voor de kok! (ook hele gezonde hapjes zoals salades en vers fruit, yoghurt en rauwkost)
Wij gaan in Abu Dhabi weer een stadstour doen want dan zie je zoveel meer van de stad. De verkopers zijn hier niet opdringerig. Wij kunnen zo langzamerhand wel een vergelijking maken met een moskee hier en in Marokko, en de verkopers die voor onze boot hun waar kwijt willen weer met een reis van Egypte. Hetzelfde is het met de souks, forten en oude binnenstad.
Wat heel fijn is dat de boot vaart aan het einde van de middag en de nacht en dat je daar niets van merkt. Geen zeeziekte dus, wel is het buiten op zee heeeel donker en er is echt niets te zien.
Het bericht van de kapitein zee volg ik wel!! Zee gisteren een beetje onrustig maar vandaag rustig en max temp. 23 graden nou dat is heerlijk .Alleen met de excursies vroeg op en verder heerlijk uitslapen en al veel mooie boeken gelezen .

• 10 Maart 2011 - 10:38

Paul, Tessa & Linde:

Kijk dat zijn nog eens foto's van Opa!
    Jullie genieten dat lezen wij en dan genieten wij ook.

Liefs van ons uit Alkmaar

• 10 Maart 2011 - 11:40

Peter,Marian & Romee:

He vakantiegangers! Het ziet er allemaal weer fantastisch uit. Bedankt weer voor de reisverslagen en de mooie foto's. Zo zien wij ook wat van de wereld! Ook een politieauto zag ik langsgaan!! Heel veel plezier nog!

Gr. Peter, Marian en Romee

• 10 Maart 2011 - 13:26

Bernadette:

Hoi lieve Linde,
    Daar is dan eindelijk opa.
    Hij is ook mee.
    Grappig al die witte mensen die zo graag een kleurtje willen krijgen. Goed insmeren. Geniet er maar van.
    Liefs uit Purmerend

• 10 Maart 2011 - 13:28

Joke De Jong:

Wat grappig: surfend op internet kom ik dit verslag tegen van dezelfde reis die wij een week eerder hebben gemaakt.
    Ik vroeg me af of Oman gewoon doorging, en inderdaad. Wij bleven daar twee dagen agv het niet doorgaan van Bahrein.
    Misschien een tip: bezoek een wadi in een woestijn. Dit hebben wij niet gedaan en nu ik weer thuis ben, denk ik dat we een heel mooi stukje natuur hebben gemist.
    Geniet nog lekker van het heerlijke eten en alle verwennerij.
    Ik vond de avonden op het buitendek no 9 (Zuid Amerikaanse sferen) ook erg leuk. Dat ontdekten we ook pas later.
    Groeten een ex cuiser van de Deliziosa.
    Joke

• 10 Maart 2011 - 18:42

Nelly En Bert:

Ik vind jullie nog wel erg wit zien dus meer bakken in de tijd dat jullie op het dek kunnen liggen. Luitjes geniet he en tot horens. Liefs

• 10 Maart 2011 - 19:42

Ruud En Will:

heel leuk verslag. ga zo door maar volgende keer wel je gala kostuum meenemen. pilsje ? gr. ruud en will