Dubai 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van jurenmj - WaarBenJij.nu Dubai 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van jurenmj - WaarBenJij.nu

Dubai 2

Door: Jur en Marie-Jose

Blijf op de hoogte en volg

12 Maart 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Dubai 2

Wat denk je? Kom ik gisteravond in het restaurant, zijn er toch weer een paar SUKKELS die het krantje niet goed hebben en gewoon in vrijetijdskleding kwamen opdagen. En uitgerekend deze avond kwam de kapitein met zijn volledige bemanning controleren of het wel in orde was. Tjeerd is al weer goed aangekomen op zijn wintersportadres lezen we dus daar hoeven we ons ook geen zorgen meer over te maken. Vanmiddag een rondrit door Dubai gemaakt en op eigen gelegenheid naar de fontein want die was niet in het programma opgenomen. Taxi’s rijden hier met een meter en zijn erg goedkoop. We hebben veel auto’s gezien die in Nederland meer dan een ton en soms nog veel meer kosten. Ferrari’s Bentleys, Mercedessen, Lexus, Audi enz. Maar niet een Prius! Ze weten niet wat ze missen.
Morgen nog een rustige dag en morgenavond vliegen we alweer naar huis waar we maandagochtend vroeg aankomen. Dus jullie zullen een dagelijkse update moeten missen. Als we thuis zijn zal ik nog wel wat foto’s plaatsen. Allemaal bedankt voor de belangstelling eventuele reacties. Groeten, Jur en MJ en tot ziens in Nederland.

  • 12 Maart 2011 - 18:10

    Erwin:

    Ik zie dat ik de eerste zou zijn die een keer reageerd. Ook wel eens leuk. Ziet er mooi en leuk uit, volgens mij vermaken jullie je wel met al die restaurants, shops en rijke patjepeërs om jullie heen.

    Jur, laat al die mensen maar praten hoor, gewoon jaloers.

    Geniet nog even lekker en behouden vaart.

    Groetjes,
    Erwin

  • 12 Maart 2011 - 18:18

    Paul, Tessa & Linde:

    Lieve pap en mam,

    Toch leuk dat ik via jullie site lees dat Tjeerd op wintersport is en veilig is aangekomen.
    Laat even weten hoe laat jullie op het station denken aan te komen, dan komen Linde en ik jullie eventueel halen.

    Geniet nog even de laatste dag,
    Liefs van ons uit Alkmaar

  • 12 Maart 2011 - 18:36

    Annemarie:

    Gelukkig dat ik nr. 3 ben die reageert, gelukkig met een t.....
    Het doet mij denken aan een soort Love boat gebeuren.....en het lijkt mij heerlijk relaxed allemaal.

    Geniet nog even, want voor je het weet..
    Liefs van A.

  • 12 Maart 2011 - 18:59

    Ina:

    Ik vind het al snel gegaan, jullie vast helemaal, maar wel super genoten te oordelen aan jullie reisverslagen.
    Geniet nog even fijn van de laatste 'love boat'dag!
    liefs, Ina

  • 12 Maart 2011 - 21:42

    Bernadete:

    Nu ik reageer (zonder d en zonder t) nog even. Wat een rijkdom, letterlijk dan. Zeker als je weet wat voor narigheid er aan de andere kant van de wereld is.
    Toppie dat jullie zo genoten hebben. En straks weer veilig thuis op Nederlandse bodem. Knuffels.

  • 12 Maart 2011 - 22:00

    Sjaak En Trees:

    Jammer dat we al naar huis gaan, ik heb het gevoel dat ik mee was op deze fantastische reis. Leuk hoor iedere dag zo'n up date. Ik ben heel benieuwd naar onze souveniers.....zowel pracht en praal, al die mooie gouden armbanden....wat een keuze! Goede reis en tot 17 maart. Kus Trees

  • 12 Maart 2011 - 22:03

    Annemarie:

    Hé zus, je hebt toch zeker wel zo'n sexy harem pakje gescoord ....liggen de arabieren straks aan je voeten ;-)

  • 13 Maart 2011 - 12:48

    Tineke En Sietze:

    Heel jammer dat jullie reis er alweer op zit, was weer zo heerlijk genieten van de verhalen en de prachtige foto's. Dank jullie wel en zien jullie weer in Alkmaar. Wens jullie een goede en behouden terugreis.
    Tineke en Sietze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 56843

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 10 November 2012

Patagonië

06 Maart 2011 - 14 Maart 2011

Avontuur in Dubai?

18 Oktober 2010 - 30 Oktober 2010

Koninklijke steden en oases

15 Oktober 2009 - 05 November 2009

Het beste van Vietnam

15 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: