Veilig in Marokko - Reisverslag uit Rabat, Marokko van jurenmj - WaarBenJij.nu Veilig in Marokko - Reisverslag uit Rabat, Marokko van jurenmj - WaarBenJij.nu

Veilig in Marokko

Door: Jur en Marie-Jose

19 Oktober 2010 | Marokko, Rabat

Ik hoef in een vliegtuig gelukkig bijna nooit naar het toilet. Ik praat dus niet uit eigen ervaring maar een van de leden van de groep die wel was geweest zei vanavond: "Als de rest van het vliegtuig net zo onderhouden wordt als het toilet, moeten we ons misschien wel ernstig zorgen maken". De groep bestaat uit 13 mannen en 17 vrouwen dus voor mij weer genieten geblazen deze reis. We zitten nu in Casablanca en hebben net het welkomstdiner achter de rug. Er is in dit hotel geen alcohol te krijgen en daar hadden ze ons vantevoren best wel even voor kunnen waarschuwen. het valt nu wel heel koud op je dak. En ook zonder een druppel gedronken te hebben vonden ze mij op Ab Klink lijken. Dat vonden zo ook zo'n man met een hele vriendelijke uitstraling, (dat dan weer wel). Jullie horen het al, ik weet nog niet of dit nog goed komt deze reis.

• 19 Oktober 2010 - 05:21

Annemarie:

Jullie zijn er gelukkig!!
    Weet uit ervaring dat het zonder drank ook heel gezellig kan zijn hoor Jur, dus het gaat vast goed komen....
    Geniet er van!
    Liefs van ons,A

• 19 Oktober 2010 - 06:00

Tineke:

geen alcohol!! het word dus nu al een reis om niet te vergeten. Geniet van de reis naar Rabat en Mekness.groetjes Tineke

• 19 Oktober 2010 - 06:06

Janny:

De reis is dus goed gegaan. Nu lekker vakantie vieren. Ik ben nog even de laatste wasjes aan het doen. Veel plezier en na mijn vakantie zal ik jullie verslag aflezen. x

• 19 Oktober 2010 - 07:41

Tineke Uit Leek:

Blij dat jullie goed aangekomen zijn,en zonder alcohol wordt het vast ook een leuke vakantie.Heel veel plezier gewenst.groeten van Tineke

• 19 Oktober 2010 - 08:16

Nelly En Bert:

we zijn sollidair met jullie, drank smaakt mij niet(meer) maar misschien kunnen we als je weer terug bent een poging wagen.
    neem maar een koppie thee, probeer ik ook.
    gr. nelly en bert.

• 19 Oktober 2010 - 10:03

Peter, Marian, Romee:

He mooie man! He mooie vrouw! Zonder alcohol hebben jullie vaker meegemaakt. Maar het lukte toen een fles rode wijn te voorschijn te toveren. Daarna last van de bovenburen.......

• 19 Oktober 2010 - 10:42

Bernadette:

Is Sonja Bakker toevallig ook mee!!!

• 19 Oktober 2010 - 16:06

Paul, Tessa & Linde:

Lieve pap en mam,

Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen.

Linde roept de hele tijd dat jullie foto's aan het maken zijn en dat jullie een cadeautje voor haar meenemen, dus niet vergeten.
    Tegen iedereen vertelt ze dat Opa en Oma "Liefring" op vakantie naar Marokko zijn, met het vliegtuig.

We blijven jullie op de voet volgen. Sturen jullie zo nu en dan een foto?

Liefs van ons uit Alkmaar

• 19 Oktober 2010 - 18:27

Jur En MJ:

Doen we Tessa,

• 19 Oktober 2010 - 20:10

Trees:

Altijd fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Sjaak zit nu aan een heerlijk koud bok-biertje die zou daar ook heerlijk smaken....in Marokko hebben ze heerlijk thee! Groetjes met kus, Sjtr