Een dagje niks, noppes nada - Reisverslag uit Rabat, Marokko van jurenmj - WaarBenJij.nu Een dagje niks, noppes nada - Reisverslag uit Rabat, Marokko van jurenmj - WaarBenJij.nu

Een dagje niks, noppes nada

Door: Jur en Marie-Jose

27 Oktober 2010 | Marokko, Rabat

Zoals we gisteren al een beetje hadden verwacht (gehoopt) was vandaag een heerlijk rustige dag. Geen wake-up call, op de natuurlijke wijze wakker worden, op het gemak ontbijten en we zien wel vandaag.
Lekker langs de boulevard geslenterd, naar de haven gelopen waar we de binnengebrachte visvangst hebben bekeken en over het strand terug naar het hotel. Een ligbed uitgezocht aan het strand voor het hotel en een paar uur ontspannen lezen. Bij het afrekenen van de cappuccino nog bijna voor 100 dirham opgelicht. Dat laten hollanders niet zomaar gebeuren natuurlijk en deze ober kreeg dus geen fooi. Eigen schuld. Het plaatsen van de foto’s kost erg veel uitzoekwerk en downloadtijd, daarom ga ik na afloop van de vakantie nog een selectie maken en de mooiste foto’s bij elkaar plaatsen. Dat houden jullie dus nog tegoed. Morgen vertrekken we om 9 uur weer naar Marrakech. Daar zijn we even na de middag.
Vanaf nu tot vrijdagochtend geen verplichtingen meer. Om ongeveer 11 uur hebben we een binnenlandse vlucht naar Casablanca. Daarna van Casablanca naar Schiphol. Het tijdsverschil van 2 uur werkt nu in ons nadeel dus zijn we om ongeveer 8 uur vrijdagavond weer in Nederland. Het was weer een hele gezellige en geslaagde vakantie. Tot ziens in Nederland!
Groeten, Jur en Marie-josé.

• 27 Oktober 2010 - 18:15

Tineke:

wat heerlijk dat jullie een gezellige en geslaagde vakantie in Marokko hebben gehad. Je hoeft dus niet zo ver weg voor iets moois en de gezelligheid. Geniet nog de laatste dagen en goede reis terug naar het koude Nederland.liefs Tineke en Sietze

• 27 Oktober 2010 - 19:32

Bernadette:

En wat nemen jullie mee voor Linde? "een katje??"

Goede terugvlucht.

• 27 Oktober 2010 - 20:08

Bert En Nelly:

Wat fijn dat julie het zo heerlijk hebben. Geniet ze nog maar lekker en wordt lekker bruin. Liefs xxx

• 27 Oktober 2010 - 21:15

Trees:

Wat zal het saai worden....de computer aanzetten en geen mail van Jur en MJ. Erg leuk om ons zo goed op de hoogte te houden. Als we een nieuwe redacteur voor de familiekrant zoeken....Goede reis en tot in Alkmaar. Kus Sjtr

• 27 Oktober 2010 - 22:37

Paul, Tessa & Linde:

Lieve pap en mam,

Fijn dat jullie zo genieten en dat het weer ook nog eens mee werkt. Hier in Alkmaar valt het weer tegen, vandaag van pure ellende maar naar het Stedelijk museum geweest (lees Sesamstraat tentoonstelling)Linde vond het geweldig! De foto's houden jullie nog even te goed.

Liefs van ons uit Alkmaar

• 28 Oktober 2010 - 08:45

Ina:

Gelukkig ligt een visje altijd mooi bereid op je bordje want als je zo'n hoop ziet liggen vergaat de trek toch een beetje.
    MJ, je kunt voor de tandpasta reclame meedoen hoor haha. Heelijk dat jullie het zo fijn hebben genhad. Goede terugreis en liefs

• 29 Oktober 2010 - 13:29

Jan Paul En Willy:

Een mooi, kleurig en zonnig Marokko te zien op jullie foto's en met het reisverslag erbij beleven we het helemaal mee.Goede terugreis en tot ziens.
    Jan Paul en Willy