Marrakech - Reisverslag uit Rabat, Marokko van jurenmj - WaarBenJij.nu Marrakech - Reisverslag uit Rabat, Marokko van jurenmj - WaarBenJij.nu

Marrakech

Door: Jur en Marie-Jose

25 Oktober 2010 | Marokko, Rabat

Vandaag een lekker dagje in Marrakech gehad. Vanochtend naar de Koutibia moskee en de medina. Lunch op een terras boven het Djema el Fna plein waar het wemelt van de slangenbezweerders, waterverkopers en houders van makaken aapjes die allemaal voor geld met je op de foto willen. We gaan ook nog naar binnen bij een kruidenapotheek waar we uitleg krijgen over de werking van de homeopathische middelen. We wandelen terug naar het hotel want de middag hebben we vrij te besteden. Op dit moment zit MJ te lezen op een terrasje en ik zit aan hetzelfde tafeltje mijn verslag te maken. Heerlijk in het zonnetje met een temperatuurtje van net iets boven de 25 graden schat ik. Weer afzien dus! Morgen vertrekken we naar Essouaira voor een dag aan de kust dan terug naar Marrakech en dan zit deze vakantie er ook al bijna weer op. Heerlijk even bijgetankt in het najaar.

• 25 Oktober 2010 - 17:01

Trees:

Na een hele lange dag werken ben ik toch nog de eerste!!! Deze keer via een omweg het verhaal kunnen lezen en de foto's kunnen bekijken. Vele zullen deze omweg niet hebben gevonden!!! Lekker even relaxen, heerlijk. Laat MJ de beentjes maar even strekken en wat lezen, ze heeft het verdiend. Kus Trees

• 25 Oktober 2010 - 17:46

Paul, Tessa & Linde:

Lieve pap en mam,

Wat zullen jullie moeten wennnen aan het weer hier. Regelmatig regen en de boerenkool is al van het land want hier in Nederland hebben we de eerste nachtvorst al gehad. Zo te lezen hebben jullie even heerlijk kunnen ontspannen, welverdiend!

Liefs van ons uit Alkmaar

• 25 Oktober 2010 - 20:11

Peter, Marian, Romee:

Zijn weer leuke verhalen en mooie foto's! Jullie hebben wat met buspech!!

• 25 Oktober 2010 - 20:12

Bert En Nelly:

Zeg hebben jullie wel een winterjas meegenomen want zo zijn de temperaturen in Nederland dus geniet nog maar lekker van de zon. Liefs xxx

• 26 Oktober 2010 - 07:25

Bernadette:

Wat een prachtige kleuren. Dat blijf ik zo opvallend vinden. Neem het er nog even van, je moet er weer lang tegen aan.
    Kus

• 26 Oktober 2010 - 07:54

Tineke Uit Leek :

ben blij dat jullie zo genieten van deze vakantie.Zo zie je maar weer dat je niet altijd ver hoeft te reizen.Hier hebben jullie het ook naar de zin.Geniet nog van de laatste dagen ,groetjes Tineke

• 23 December 2010 - 09:09

Willem:

Hoi Jur, ik heb dit met plezier gelezen .Op naar jullie volgende reis(verslag).Gr willem