Vakantie? Néé, reizen! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu Vakantie? Néé, reizen! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu

Vakantie? Néé, reizen!

04 November 2012 | Argentinië, Buenos Aires

We zitten weer in het vliegtuig voor een reis van ongeveer 3000 km naar Buenos Aires, slapen één nachtje in hetzelfde hotel als de vorige keer. Morgen wordt de groep gesplitst, wij vliegen samen met Leon en Carina weer 1500 km terug naar Trelew op Peninsula Valdez. Daar blijven we drie nachten in het plaatsje Puerto Vadryn en gaan dan nog een keer terug naar Buenos Aires om vandaar via Parijs weer terug naar huis te vliegen. We gaan walvissen spotten! Het is nu hier weer boven de 25 graden en we zijn vanavond in de korte broek naar de Plaza Dorade geweest waar op straat de tango wordt gedanst. We waren met z'n achten vertrokken en hadden afgesproken dat we elkaar op het plein, waar gedanst werd, zouden opzoeken als we elkaar kwijt zouden raken. Nou, John en Annemarie en Benny en Christel aan óns heeft het niet gelegen! Wij hebben overal naar jullie gezocht en hopen maar dat jullie ook ver genoeg zijn doorgelopen naar het echte plein want wat was het leuk. En het zou echt zonde zijn als jullie te vroeg zijn gestopt of teruggegaan! Wij zijn met Ed en Monique in een leuk restaurant beland met life muziek aan het plein. We zijn nog een paar keer naar buiten geweest om te kijken of we jullie nog konden vinden. Misschien morgen aan het ontbijt en anders vast een plezierige voortzetting van de reis gewenst! We mailen! en anders kunnen jullie altijd nog reageren op dit verslag.

• 05 November 2012 - 03:51

Annemarie:

Echt jammer.....we kwamen op een plein....hebben wel 5 rondjes gelopen om jullie te vinden...helemaal lek gestoken door die takkuhmuggen....zijn bij een restaurant met witte oldtimer wat gaan drinken .... ik vrees dat wij op een ander plein zaten ( dorchee of zoiets).
    Hopen jullie morgenvroeg nog ff te zien.....snif!

• 05 November 2012 - 21:07

Peter, Marian En Romee:

He Jur en MJ.
    Fantastische foto's gezien. Echt prachtig lijkt mij dat om in het echt te zien. Mooie verhalen. Vanuit het altijd regenachtige Middenbeemster wensen wij jullie nog een prettige tijd toe! Ik heb je foto's van de politieauto's op mijn site geplaatst!

Groetjes vanuit de Middenbeemster

• 06 November 2012 - 19:16

Bernadette:

Wat zie ik?? Een blok(pan)fluit? Dus Mj, laat ze een poepie ruiken.

• 06 November 2012 - 23:10

Anne Marie:

Hoi. En?... Lukte het nog met de tango? Vast wel en anders als t maar gezellig is