Winterkleren in de koffers? - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu Winterkleren in de koffers? - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu

Winterkleren in de koffers?

05 November 2012 | Argentinië, Puerto Madryn

Dat gáát dus niet!
Jullie hebben ons vaak in dezelfde kleding op de foto's gezien ( en het ons ook heel fijntjes laten weten, haha) maar dat komt omdat niet alles in de koffers past als we op reis zijn. We zitten op het vliegveld nu ook weer te zweten en lopen nog steeds op onze stoere stappers terwijl het dik boven de dertig graden is! In het volgende hotel kunnen we pas van kleding wisselen en gaan de winterkleren een paar dagen in de kast. Waar we nu aankomen op Peninsula Valdes is het tussen de 22 en 25 graden. Onze vlucht heeft een uur vertraging. Een collega van mij zei vroeger altijd: " ik heb een hekel aan mensen, vooral als het er veel zijn". Zover wil ik niet gaan maar als je ziet hoe men zich op een vliegveld gedraagt begrijp ik wel wat hij bedoelde. Er wordt net omgeroepen dat er weer een half uur vertraging bij komt. Leentje is nog niet weg of we lopen het op. Veel meer dan afwachten kunnen we niet.
Het is gelukt, we zijn in Puerto Madryn aangekomen en hebben meteen de excursie van morgen besproken. Het wordt een lange dag maar het weer is prima. 32 graden en zon! We hebben een ruim appartement met een keukentje een extra bed (voor de koffers) en zelfs een tafel met drie !!! stoelen. Ik kan zittend aan tafel op de enige vrije stoel het verslag schrijven. Die andere stoelen zijn voor de kleren bedoeld natuurlijk. De wifi ziet er ook goed uit maar na het plaatsen van het verslag gaan we eerst het stadje verkennen en een hapje eten samen met Leon en Corina.
Wij zijn redelijk comfortabel aangekomen op onze nieuwe bestemming en dat wens ik de rest van de groep ook toe. Een beetje missen we jullie al.

• 06 November 2012 - 11:52

Tineke En Sietze:

Hallo lieve mensen,wat heerlijk dat jullie weer een beetje warmer weer hebben na alle regen en kou :-)
    En wat een prachtige foto's Jur !!! Ik denk dat dit een prachtige presentatie gaat worden als jullie terug zijn.
    Wij krijgen niet meer de mail van jullie naar deze link dus misschien is er iets fout in het versturen en krijg je nu wat minder reacties daardoor. Wij volgen jullie op eigen houtje ;-)
    Nog heel veel plezier,
    Groetjes Tineke

• 06 November 2012 - 14:38

Lisette En Louis Van Buren:

Ook wij volgen jullie nu, zonder een mail te krijgen. Ik dacht dat je ons geschrapt had, maar zo makkelijk kom je niet van ons af. geniet nu nog maar even van het mooie weer want als je terug bent zal dat wel weer even duren. Wat zijn de foto's toch weer geweldig.Groeten vanuit een herfstachtig Tilburg.

• 06 November 2012 - 19:14

Bernadette:

Dus de gezellige Step jurkjes kunnen uit de koffer? Een sjaal of vestje er bij, dan kan het gauw. Ze zijn toch niet voor niets mee?
    Ook ik kreeg geen seintje meer, maar om vanaf het verre op de hoogte te blijven is en blijft uniek.
    Groetjes Bernadette

• 06 November 2012 - 22:32

Annemarie:

Hoi Jur en Marie-José, wat lekker dat jullie goed zijn aangekomen. En??? Walvissen gezien??
    Wij hebben 17 uur in een bus gezeten waar ik wel een week in had kunnen zitten. Zo comfortabel........het was een eigen kamertje in de bus...de stoelen konden omgetoverd tot bed....films, muziek en video's binnen handbereik. De steward die eten en drinken langs kwam brengen......heeeerluk!! hij kwam voor het slapen gaan zelfs nog langs met whisky en champagne......na al die heerlijke witte wijn hebben wij dat toch maar afgeslagen.... 'T ken te gek ook!
    Vandaag zijn we direct op pad gegaan naar de watervallen....huppetee zo de helikopter in en daarna nog van dichtbij. het is hier 37 graden.......Zonder fantasie kun je je voorstellen Hoe wij ruiken na 30 uur in dezelfde kleren.....zonder douche of tandenborstel ....... Ik ga lekker douchen......
    Geniet, geniet en geniet.....wij missen jullie ook! Laterrrrrrr, liefs J&A

• 06 November 2012 - 23:18

Anne Marie Vkl:

Hoi. Wat heerlijk om de vakantie met mooi weer af te sluiten zeg. Wat ziet het er toch allemaal fantastisch uit. Ik was erg onder de indruk van de gletsjers, sneeuw en ijs.
    Wat gaat de tijd dan snel he of verlangen jullie ook wel weer naar thuis. Geniet nog fijn de laatste dagen en ik ben benieuwd of het lukt de walvissen te spotten.