Plein van de dwaze toeristen? - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu Plein van de dwaze toeristen? - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu

Plein van de dwaze toeristen?

Door: Jur

08 November 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Beslissingen,beslissingen.
Wat gaan we nu weer doen? Nadat we in Buenos Aires waren aangekomen besloten dat we meteen na aankomst in het hotel maar wat moesten gaan drinken op een terras. MJ al weer zomers gekleed, ik weer in een veel te dikke spijkerbroek. We vochten om een plekje in de schaduw en ik heb verloren. Aan de overkant van de weg stond ook nog eens een grote compressor te loeien. Binnen bij de airco leek ineens wel heel aantrekkelijk. Het is zonnig en dik boven de 30 maar voor vanmiddag is regen voorspeld, we zien wel.Leon en Corina zien we vanavond weer, wij hebben een stukje gelopen en kwamen alweer voor de derde keer op het plein van de dwaze moeders die daar nu mét hoofddoekjes ook echt zelf aan het demonstreren waren. Ze droegen borden met foto's van hun dierbaren, kippenvel! Op de terugweg een heerlijk ijsje (nu kan het nog) nog even via what's app contact met de kinderen en dan willen we morgenmiddag ook echt wel weg.

• 08 November 2012 - 21:19

Ina:

Tja, zo zitten wij mensen nu eenmaal in elkaar, als we het honk ruiken dan willen we naar huis. Maar, wel met een heerlijk voldaan gevoel en herinneringen aan een super mooie vakantie, lijkt mij.
    Liefs van ons

• 08 November 2012 - 21:40

Peter, Marian En Romee:

Hoi Jur en MJ.
    Bedankt voor de hele leuke reisverhalen en de prachtige foto's. Heel leuk om zo een indruk te krijgen.
    Bedankt ook voor de foto's van de politievoertuigen. Wij wensen jullie een goede terugreis en hopen jullie snel weer eens te zien.
    Groetjes,
    Peter, Marian en Romee.

• 09 November 2012 - 01:45

Paul, Tessa, Linde En Stan:

Lieve pap en mam, heerlijk om jullie even gesproken te hebben via de whats app. Met de foto's op de site, een heerlijk beeld van jullie warme vakantie weer. Hier in Alkmaar is het echt herfst. Toch wel een beetje jaloers op het warme weer bij jullie. Morgen begint jullie terugreis alweer nog even en we kunnen jullie verhalen over alle indrukken die jullie hebben opgedaan horen. Spreek jullie heel snel. We houden van jullie. Xxxx

• 09 November 2012 - 02:52

Annemarie:

hoii Jur en Marie-José,

Wij wensen jullie een hele goede terugreis morgen.....wat zal Linde blij zijn!

Doe voorzichtig en kom heel thuis! Groetjes uit een warm, regenachtig en gezellig Rio de Janeiro......(ze zijn niet te verstaaaan hier).

Liefs, J&A

• 09 November 2012 - 08:36

Annemarie:

Moe, maar.....voldaan van alle mooie indrukken, kunnen jullie nu aan de terugreis beginnen. In Nederland vast ook een "warm" ontvangst!!
    Lekker nagenieten van al het moois.
    Liefs van ons, EARY

• 09 November 2012 - 10:15

Lisette En Louis Van Buren:

Hoi alweer de laatste reactie. Wij hopen dat jullie een goede terugreis zullen hebbenen en nog lang na zullen genieten van deze fantastische reis.Ook wij hebben genoten van jullie leuke verslagen en foto's. (die zullen er waarschijnlijk nog wel veel meer zijn)Als jullie weer een beetje bijgekomen zijn (niet te letterlijk nemen Jur) moeten we maar weer eens snel contact hebben. Groeten en tot ziens.