Perito Moreno mini tracking - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu Perito Moreno mini tracking - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu

Perito Moreno mini tracking

Door: Jut

Blijf op de hoogte en volg

02 November 2012 | Argentinië, El Calafate

Vandaag is eigenlijk niet te beschrijven, hoe vaak kun je in een verslag de woorden: geweldig, fantastisch, adembenemend, overweldigend, groots en nog meer superlatieven gebruiken en toch nog een beetje geloofwaardig blijven. Ik kreeg van Annemarie de suggestie om mijn verslag: de familie wijdbeens te noemen. Want als je die crampons, ( of hoe die dingen dan ook mogen heten) eenmaal onder hebt word je geadviseerd om verder alleen nog maar wijdbeens te lopen. Zo zie je maar weer dat de hele groep bijdraagt aan het verslag. Kijk voor de aardigheid een op:


,( knippen en plakken in je browser) en je ziet wat we hebben meegemaakt! Foto's plaatsen heb ik geen tijd meer voor want het is veel te gezellig in de groep. En die foto's zijn nou juist de enige manier om een klein beetje te laten zien wat we vandaag hebben meegemaakt.
Wij gaan lekken uit eten!

  • 03 November 2012 - 00:07

    Annet En Jan Van Meurs:

    Een mini tracking en ook een mini verslag maar wel weer grappig natuurlijk ga ik even op google kijken.
    Veel plezier verder

  • 03 November 2012 - 00:07

    Annet En Jan Van Meurs:

    Een mini tracking en ook een mini verslag maar wel weer grappig natuurlijk ga ik even op google kijken.
    Veel plezier verder

  • 03 November 2012 - 00:13

    Annet En Jan Van Meurs:

    Soirry een keer teveel geklikt ik zou toch gedacht hebben dat je ook voor een beetje zon gegaan was een koude bedoeling moet ik zeggen maar wel erg mooi en denk ik de moeite waard dat je daar bent.
    Lees morgen hopelijk weer meer

  • 03 November 2012 - 08:20

    Anne Marie Vkl:

    Hey MJ en Jur. Wat is dat toch geweldig dat mini zo groots kan zijn. Wat heerlijk dat jullie kunnen genieten van zo veel mooie natuur en gezelligheid.

  • 03 November 2012 - 09:28

    Annemarie:

    Ja, Zonneveld dus.....meteen link even gekopieerd!!
    Je woorden zijn niets teveel hoor Jur; Het ziet er geweldig mooi én spectaculair uit.
    Ben ook benieuwd naar jullie foto's.
    Wat heerlijk hè zo'n vakantie waarbij je heerlijk van alles om je heen geniet, je hoofd leeg kunt maken én last but not least....alles voor je geregeld is ;-)
    Veel plezier, ook met de groep! Liefs van ons, EARY

  • 03 November 2012 - 09:29

    Lisette En Louis Van Buren:

    Hadden we maar meegegaan!!!!!!!!!!

  • 03 November 2012 - 09:55

    Ina:

    Ook ik heb natuurlijk direct even gegoogled en ik begrijp nu pas hoe divers de inhoude van jullie koffer er heeft uitgezien. Ik moet bekennen dat ik vooraf me niet had gerealiseerd dat jullie reis zo indrukwekkend zou zijn, ben best een beetje jaloers. Ook super dat de groep zo gezellig is, maak je vakantie nog leuker. Liefs!

  • 03 November 2012 - 10:28

    Ronald E:

    Wauw, erg spectaculair zo'n tripje, ben benieuwd of je camera al dat wit aankan.. Thuis weer werk aan de winkel met filters om het blauw eruit te krijgen.
    Begrijp nu trouwen waar die jagermeister reclame bedacht is, die borrels zijn echt ijs en ijskoud.
    Groetjes en geniet, ik lees elke dag met jullie mee. Ronald E

  • 03 November 2012 - 17:05

    Bernadette:

    Ooit zelf mogen ervaren. Oostenrijk, dus iets dichter bij. Dan pas begrijp je dat je als mens een nietig wezentje bent. Maar zou onze gids zeggen, het is en blijft de natuur, dus het blijft oppassen.
    Liefs, en is zou zeggen drink er een jagermeister op.

  • 03 November 2012 - 18:12

    Nelly:

    Eén ding is zeker.Jullie genieten wel en Jur je hebt het maar druk met schrijven.Ik beleef het bijna mee. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 56826

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 10 November 2012

Patagonië

06 Maart 2011 - 14 Maart 2011

Avontuur in Dubai?

18 Oktober 2010 - 30 Oktober 2010

Koninklijke steden en oases

15 Oktober 2009 - 05 November 2009

Het beste van Vietnam

15 Oktober 2007 - 01 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: