Alwéér uitslapen? - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu Alwéér uitslapen? - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van jurenmj - WaarBenJij.nu

Alwéér uitslapen?

Door: Jur

07 November 2012 | Argentinië, Puerto Madryn

Deze twee slaapkoppen kwamen vandaag pas om half négen uit bed. Linde kan de nachtjes tot we terugkomen al een poosje op één hand tellen. Vandaag niets officieel gepland. We ontmoeten Leon en Carina om vier uur vanmiddag in het centrum en gaan dan na het eten een mooi plekje zoeken in de baai om de zonsondergang te fotograferen. Het is gelukkig niet zo heet als voorspeld. Het is bewolkt en we zouden 's avonds nog op een terras kunnen zitten als het niet zo hard zou waaien. Prima te doen dus! Morgen weer vroeg op pad, terug naar Buenos Aires. Zonder vertraging hebben we daar nog de middag en de avond, slapen weer in hetzelfde hotel en de volgende dag, in de middag worden we naar het vliegveld gebracht voor weer een monsterreis. Tjeerd en Margot halen ons op en dan kunnen we in ieder geval nagenieten van een geweldige vakantie. Én komen lekker uitgerust thuis, haha!

• 07 November 2012 - 14:43

Paul, Tessa, Linde En Stan:

Lieve pap en mam, blij weer af en toe een mail te mogen ontvangen. De radiostilte beviel mij helemaal niet. Wij hebben met terugwerkende kracht, genoten van jullie verslagen en foto's. Linde heeft jullie kaart mee naar school genomen en iedereen vertelt dat jullie walvissen gingen bekijken. Heel veel liefs en tot snel.

• 07 November 2012 - 15:11

Nelly:

wat gaat het toch allemaal snel. Zo praat je over de vakantie en zo is het bijna voorbij. Heb gelezen dat jullie veel gezien en vooral genoten hebben.

• 07 November 2012 - 15:51

Anne Marie Vkl:

Fijne zonsondergang en goede reis terug. Tot gauw MJ.

• 07 November 2012 - 16:25

Hans En Janny:

We dachten al wat is het stil aan de overkant maar gelukkig leven jullie nog.
    Geniet nog maar lekker de laatste dagen voor je het weet zit je weer in het herfstachtige Nederland.
    Hans en Janny

• 07 November 2012 - 16:25

Annet En Jan Van Meurs:

Jammer he dat het er alweer bijna op zit geen verhalen meer denkt dat we maar een sponsor moeten gaan zoeken dan kunnen jullie snel weer met vakantie al is het alleen maar voor de leuke verhalen.
    Maandag dan maar weer aan de bak schrijf je over je eerste werkdag ook maar een leuk verhaal, kijk er naar uit
    Fijne terugreis

• 07 November 2012 - 16:44

Ina:

Geniet nog even van de laatste mooie dagen daar en van de romantiek haha. Goede vlucht terug en we hebben mee genoten. Liefs van ons vier

• 07 November 2012 - 19:34

Bernadette:

Wij zouden naar dezelfde zonsondergang gaan kijken, maar onze zon had zich verstopt. Goede reis en tot gauw.

• 07 November 2012 - 19:54

Sjaak En Trees:

Wat gaat de tijd toch snel. Zo plan je de vakantie en zo zit het er bijna weer op. Geniet nog even van de laaste uurtjes en we spreken elkaar weer in Nederland. Dikke kus

• 07 November 2012 - 20:48

Tineke En Sietze:

Ook wij wensen jullie een prachtige zonsondergang en nog wat genieten aan de andere kant van de wereld :-) Succes met de ontspannen vlucht terug en snel tot ziens,
    Groetjes en liefs

• 07 November 2012 - 21:45

Annemarie:

Jeetje.....jullie morgen weeeeer naar Castelar....voelt toch een beetje als thuiskomen, inmiddels!
    Wij zijn vandaag met een Zodiac onder de watervallen door gegaan......wat een geweld en wat wordt je daar nat van........het was super!! Morgen gaan we naar de grootste stuwdam van de hele weide wereld hier in Iguazu op de grens van Brazilië en Paraguay en 's middags vliegen we naar Rio. Vanavond met Kristel, Benny, Ed en Monique naar een visrestaurantje.....we vermaken ons goed (zelfs zonder jullie, hahaha).

Voor vanavond een mooie zonsondergang, voor morgen een goede reis, doe voorzichtig en de groetjes aan Leon en Corinne!

X J&A